22. junij 2020
»V zvezi s prenosom servisne dejavnosti v Sloveniji smo zbrali ponudbe in izbrali najugodnejšo izmed petih.«
Podjetje Gorenje je pojasnilo postopek izbire zunanjega izvajalca za servisno dejavnost v Sloveniji.
22. junij 2020
»Uradnih postopkov, ki so predvideni ob prenosu dejavnosti, še nismo začeli, prav tako še nismo podpisali nobene pogodbe.«
Podjetje Gorenje je pojasnilo, da še niso začeli uradnih postopkov ali podpisali pogodbe glede prenosa servisne dejavnosti.
22. junij 2020
»Ob zavedanju, da je ustrezna in kakovostna servisna dejavnost eden ključnih elementov blagovne znamke in zadovoljstva uporabnikov, prevzemniku postavili stroge pogoje glede izvajanja te storitve in za njihovo izpolnjevanje uvedli ustrezne varovalke.«
Podjetje Gorenje je poudarilo pogoje, ki jih bodo postavili prevzemniku servisne dejavnosti.
22. junij 2020
»Ena od teh je, da od prevzemnika, če bi pri njem prišlo do poslabšanja kakovosti storitve in poslovanja, takoj znova sami prevzamejo lastništvo.«
Podjetje Gorenje je pojasnilo eno izmed varovalk, ki jo bodo uvedli v primeru poslabšanja kakovosti storitev.